Underbar semester

Det är hääääärligt att ha semester, sol, värme och Mai Tai´s! The best that Thailand can offer! ;)

Vi har det fin fint, första gången jag checkar internet på den veckan vi varit här..eller ja en vecka imorgon! Resan hit gick fint..inte allt för skrikiga barn men desto fler fulla gamlingar *Haha!* Hotellet är SUPERfint och vi är väldigt glada att vi inte bor i Patong utan 3km utanför. Bussen går flera gånger om dagen ner till stan (gratis) så vi kan inte få det bättre. Rummet är sjukt stort och har fin utsikt från balkongen utav pool nr.2 av totalt tre stycken på området.

Idag var vi på Phi Phi islands - fy fan för att åka speedboat när det är störda vågor och vinden försöker slänga av en av båten! :p Blev inte många knop. Härlig heldag och jag är stolt att jag inte kräktes på vägen tillbaka, haha de var NÄRA där ett tag! Shoppat har jag gjort en del, dock mest till andra - iaf för mer pengar än till mig själv!

Dagens lycka - fick VG på tredje inlämningen i min distanskurs = VG x 3 = Slutbetyg VG!

Puss på er i sverige, syns om lite mer än en vecka!

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-02-03 @ 16:21:15
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0