Trevligt besök

Även fast vi inte gjort nååågonting effektivt idag så är det ändå rätt skönt, tagit det lungt och njutit av dagen. Har hämtat ut ett H&M paket med en topp och klänning som jag bytte lite andra saker mot vid min förra beställning, var orolig att H&M skulle sega sig men woho dom kom fram itid och satt superbra!

Vi lagade mat, mumsig kyckling och majskolv vilket måste vara det godaste någonsin..majs majs majs i love you!! Sedan bakade Richard muffins, haha som jag lyckades bränna för jag satte ugnen på 250 grader av bara farten. Oops! Men han hade gjort en dubbel smet så vi fick gottiga muffins ändå. Annica skulle nämligen på besök och då måste man ju ha något att bjuda på.

Annica kom på besök vid 20 och gick precis härifrån, alltid lika underbart när min darling kommer på besök. Blev kaffe och hallon/vanilj muffins och MASSA snack om resorna som kommer allt närmare, dom åker till London på fredag och vi ska ju till Thailand på torsdag. Tiden går dock allt för snabbt :)

Nu är det snart dags för sängen! Ska upp "tidigt" imorgon eftersom jag ska till sjukhuset för vaccination vid 10.40 och sen skolan...loooovely - NOT!

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Mick

Kolla in min blogg. Varje kommentar ger dig chansen till att bli "dagens blogg" :) Ha det bra!

2011-01-19 @ 08:01:14
URL: http://mcmick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0