Start med Cambridge

Hej hopp!

Nu har jag precis varit och träffat min konsulent till Cambridgekuren som jag ska börja från och med NU. Konsulenten var hur trevlig som hellst så kommer nog inte vara några problem att träffa henne för vägning någon gång nu veckan till att börja med.



Köpte med mig två av varje smaker på vanliga shaksen och sedan tre av varje utav de varma. Man måste ju prova sig fram och se vad man tycker om bäst! Ska köra på ren kur nu i två veckor framåt och sista veckan innan thailand..eller ja sista dagarna ska jag vänja magen med lite mat igen. Hon trodde inte de skulle vara några problem under semestern eftersom i thailand äter man bra mat med mycket frukt och grönt!



Detta kommer bli en utmaning men de är bara att se framåt och kämpa på! Var precis och köpte en våg, den väger fettprocent också vilket kan vara roligt att följa! Just nu var min fettprocent 51,8% - going DOWN!

Första delmålet - gå ner 8kg!

Kommentarer
Postat av: Tricolore

Ganska häftigt att den mäter fettprocent, jag har alltid undrat över hur den kan mäta sånt. Lycka till med kuren!

2011-01-04 @ 23:00:10
URL: http://tricolore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0