Städdag på Rimsmeden

Nu har vi varit effektiva nog för idag! Tog ett ryck och avklarade städning och diskning så nu är hemmet rent och fint igen! Har plockat undan allt skit som ligger framme, hur mycket man än försöker plocka undan efter sig ligger det änså saker ÖVERALLT..jag blir galen.

Jag är sugen på att gå på bio, komma ut lite och hitta på något! Dock går det verkligen ingenting bra på bio, man tycker ju att de borde komma ut massa roliga och intressanta filmer såhär när svenska folket sitter hemma och är deprimerade - tycker iaf jag. Men vi får se om vi hittar något, vore perfekt att gå imorgon.

Nu ska jag smälta pannkakorna och sedan blir det träning! :)
Tre dagar sedan sitter vi på planet mot Thailand..woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0