Snöiga kalmar

God morgon världen!

Inatt drömde jag om mat, eller att jag hela tiden trodde jag åt mat men inte riktigt visste om jag gjorde det! Haha bara för att hjärnan ställer om till att enbart äta soppor i guess! Lär komma fler sånna drömmar :p Älsklingen vaknade och roppade att det snöat massor här i Kalmar, och visst har det gjort det. Men de är mycket mysigare när det är vitt och fint istället för brunt slask överallt.

Idag är dag 2 på cambridge, känns bra och började precis morgonen med att dricka en bananmilkshake. Jag tog en halv påse pulver, 2 dl vatten samt ett gäng isbitar - och wow så gott det blev. Smakar verkligen precis som skumbananer! De kommer absolut bli en favorit, var lite skeptiskt innan men de gick vägen :) Idag ska jag börja skriva på min inlämning till onlinekursen...lite omotiverad eftersom jag redan vet att jag kommer få VG i slutbetyg då man ska få VG på två av tre inlämningar totalt vilket jag redan har. Blir ett träningspass och lite gång också!

Ha en fin dag!

ps. hur jag överlever att dricka kaffe utan mjölk? Blandar i någon tesked vaniljpulver i kaffet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0