Sleeping beauty?

Jag sover så mycket just nu att det är knastig, helt sjukt faktiskt! Går och lägger mig vid 00-tiden och kollar på tv någon timma eller så, sen kan jag lätt sova till 11 dagen efter vilket aldrig hänt förut. Cambridge som spökar? I dont know men de är ju skönt för tiden till Thailand går snabbare :) Idag är det 11 dagar kvar - imorgon börjar riktiga nedräkningen! Wohoooo!!

Idag ska vi iväg och sola på eftermiddagen innan Alex kommer till stan från Stockholm, då blir det en fika med henne och catcha up lite. Klockan 16 ska jag till cambridge konsulten för vägning samt att köpa nya påsar. Ska gå igenom hur jag ska göra nu sista veckan..ren kul eller kombinerad..I dont know what to do. Motivation - Goda påsar?

Nu läääängtar jag bara efter sunshine! Kan inte första att de är så nääära nu, härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0