Nothing to do

Jag vaknade vid 10 imorse, kors i taket! Dock är det bra att jag börjar vänja mig, när vi är på semester brukar vi gå upp runt 7 för att äta frukost och sen lägga oss vid poolen/stranden. Lägger mig hellre i solen och sover än i sovrummet :p

Var otroligt kaffesugen och såklart hade Richard gjort otroligt gott kaffe som väntade när jag kom upp, kan man ha det bättre eller? Vi har inga direkta planer idag förutom att ta upp Richards väska för att provpacka för att se om alla saker (läs böcker) får plats i en väska utan att väga över 23 kg. Jag tror inte de blir nåååågra problem alls då mitt väger ca 8 kg och Richards borde väga strax under, men bra att prova så vi vet vilka väskor som ska med. Jag vill köpa ny stoor resväska samt ny cabinväska som matchar så därför vill vi dela på vägen ner - blir nog bra.

Sen blir det träning och matlagning. Livet är verkligen lungt nu, dött skulle man kunna säga också :p Men jag klagar inte, hellre detta än sitta och skriva tenta som dom andra i klassen gör :p

Nej nu blir det lite med kaffe!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0