Mitt liv utan smink

De är så härligt att vara ledig, bara att gå hemma och lunka på och även fast man ska ut skippa sminket. Förut var jag hysterisk med smink och även om jag bara skulle köpa lite mjölk sminkade jag mig totalt..knappast hur det är idag! Jag har en massa smink och älskar att sminka mig, men inte när jag bara ska gå hemma!

Sov lika länge som vanligt imorse, upp vid 11 :p Helt otroligt hur trött jag kan vara, men somnar man efter 2 så blir det väl lätt så I guess :p Blev frukost (shake) och tv-tittande innan vi begav oss ut på en runda, jag hämtade uy en bok på biblioteket som behövs till metodkapitlet som jag och Janina ska börja med uppsatsen. Blev solning och matshopping också innan vi åkte hemåt.

På eftermiddagen blev det en promenad, drack kaffe och bakade muffins! :) Usch så jag fryser, strax dags att laga middag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0