Lunkar på

Ja de händer inte så väldigt mycket just nu, jag lunkar på och försöker hitta på något att göra! Visst jag skulle kunna börja fixa med metoden till uppsatsen inför mötet med min partner på fredag - men man vill ju inte plugga när man är ledig för en gångs skull! :p Imorgon ska jag dock ta tag i det hela och förbereda mig så det går snabbare på fredag. Vi har lite slides och en bok att ta hjälp av..blä!!

Idag blev det träning x2, först en tränings DVD med Jillian och sedan 30 min promenad på gåbandet här hemma. Vi försökte gå ut och gå igår..haha men Richard ramlade typ utanför dörren så blev knappast så effektiv. Sedan åkte vi till tippen och lämnade skit (WOHO nu är allt som skulle slängas UTE! Till IKEA blev nästa äventyr, som sket sig då vi kollat fel på måtten - inget inköp. Har flyttat en stor spegel jag hade ovan soffan och de ska komma upp tavellister där istället med bilder och dekorationer tänkte jag :)

Nu - Masterchef USA, favoriten!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0