Lugnt och skönt

Idag har jag varit i skolan en snabbis och skrev på metodavsnittet med Janina. Vår underbara lärare la nämligen in gästföreläsningar med en författare utav en metodbok när jag är i Thailand då de även ska vara en presentation och vi ska presentera hur vi ska använda de han går igenom - spännande att göra på distans :p Så vi träffades och förberedde så mycket vi kunde utifrån ofullständiga slides och hans bok. Underbara Janina ska skriva meningar utav de hela efter föreläsningarna och sen får jag läsa det ifrån Thailand.

Det gick snabbt och smidigt, en 4 timmar höll vi på med kaffepaus som självklart behövs! Försökte ta ut våra hemtentor, grupparbeten och kursutvärderingar men neeej dom hade inte fått in något. Hela klassen är otroligt missnöjd med förra kursen, verkligen ALLA i klassen! Över halva klassen behöver komplitera och för att vara otroligt duktig klass är detta SJUKT. Tydligen har folk kunnat kompliterat upp från U till VG och om detta är sant går jag i taket, jag är tacksam att jag fick G utan att komplitera men såklart man vill ha VG! Vi får se hur det slutar..

Efter skolan åkte jag och älsklingen till biblioteket för att få dem att köpa in litteraturen till nästa kurs - en av fem böcker på litteraturlistan hade dom, och självklart ej huvudboken!! Buuuu!!! Blev en tur till H&M för underklädesshopping och sen City Gross för lättare inköp innan vi åkte hem och fikade.

Blir en lugn kväll med KINAMAT! Mums jag är redan hungrig! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0