Lugn lördag

Imorse sov jag till strax innan elva, oh så härligt det var! Kan ju försvara mig och säga att jag somnade vid 02.30 och då är de ju inte jättelänge att sova till 11 dagen efter :p

Vi har tagit det riktigt lungt, jag tränade i eftermiddags och sedan åkte vi och handlade lite middagsmat. Annars har de varit soffan heeeeeeela dagen, oh så skönt det är.  När jag tränade höll jag på att DÖÖÖÖ, gud noll ork och trodde jag skulle svimma 5 gånger på 30 minute. Inge vidare! Jag måste träna och för att träna behöver man mat..en promenad räcker inte för mig, man ska ju svettas när man tränar!

Cambridge dag 6 blev frukost - jordgubbsshake och sen lunch blev en chokladshake! Mår så himla mycket bättre när jag äter mat, inte så konstigt men ändå.

Vi har kollat på massa Robert Gustavsson nu på kvällen, älsklingen fick en DVD i julklass av sina föräldrar, herregud säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0