Gott nytt 2011!

Gott nytt år, tänkt att de är 2011 nu...jag har inte ens lärt mig skriva 2010 :p

Nu är jag tillbaka i Kalmar efter två veckor på vift, har varit hos pappa, mamma och Katrin, ja södra sverige runt kan man säga! Nyår blev sjukt kul, dock borde man ju bli bättre på att begränsa drickandet..aja två fyllor på ett år får man ta, hihi!

Ska ta och skriva ikapp på utmaningen...har ju missat några dagar då jag valde att umgås med familjen och vännerna. De är underbart att komma upp/ner och träffa alla härliga människor man älskar!

Nu hoppas vi att 2011 blir ett lika fantastiskt år som 2010! Jag och älsklingen har varit tillsammans i 1 år idag så vi ska komma igång och laga lite god mat! Bubbel drack jag nog av igår så skippar det idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0