En härlig dag

Det har varit en härlig söndag!

Jag vaknade vid 11 som redovisat tidigare, pigg och allert hoppade jag upp och drack det te som Richard förberett till de blev det en halv jordgubbsshake och en halvliter vatten. Vi kollade lite på tv, uppdaterade mig lite på datorn och tog det lungt.

Richard åkte iväg på "hemligt uppdrag", medan han var borta fixade jag till mig samt pratade med lilla pappisen som ringde. När älsklingen kom hem hade han med sig en bukett med fina röda/multifärgade rosor i en försenad ett årspresesent, så söt. Vi beslutade dock att inte ge varandra något i present eftersom vi ska till Thailand och bara det kostar ju en del!

Vi åkte iaf och solade på eftermiddagen innan vi träffade Alex som kom ner från Stockholm efter jullovet. Gick till Café Corner och fikade innan jag skulle till min Cambridgekonsult vid 16. Mycket trevligt att träffa alex igen, som alltid! Efter att ha lämnat av Alex vid bussen lämnade vi paket och hämtade ut paket på Frendo - min rosa shaker har kommit!

Nu på kvällen har vi kollar på film - Eragon och lagat Pizza! Mycket mysigt, imorgon är det 10 dagar kvar till Thailand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0