ELF-elicious

Fick min beställning från ELF aka EyesLipsFace nu i veckan, tog väl en 5 arbetsdagar att få den skulle jag tro vilket är helt okej får jag lov att säga!! Beställde fyra saker: en ögonfransbörjare, en eyeliner, en blush och en kombo med bronzer och blush.

Passade på att beställa när de var gratis frakt, kostar en 35:- så är ju inte mycket men ändå spara pengar tycker jag om. De kom bra förpackat, dock låg bubbelplasten bara på en sida utav produktern - är de inte lättare att lägga produkterna mellan bubbelplast? I dont know ;)

Jag har inte använt produkterna "live" men testat dom lite smått och den enda jag egentligen tycker om är eyelinern. Ögonfransböjaren är för hård, bronzern i kombon är för mörk/svår att applicera, och singel blushen är extremt pigmenterad och pudrig. Skriver mer när jag använt dom!

Min beställning från ELF


Kombo med Bronzer och Blush, hört massa gott om denne!


Cream eyeliner i svart, velat prova denna i 6 månader tror jag - äntligen min!


Ögonfransböjare jag hört ++++ om, dock gillar jag den inte direkt!


Blush i Pink Passion - sjuuuukt rosa som är lite svår att applicera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0