Dag 15 – Mina drömmar

Jag är en person som planerar, jag vill ha koll på läget och veta vart jag är på väg! Dock är det kanske inte lätt hela tiden men jag vill iaf försöka och alltid göra mitt bästa!

Det som jag först och främst vill ha är ett stort fint hus som inte ligger i ett villagetto med 2 meter till granner, jag vill ha plats och lugn och ro så lite på landet vill jag absolut bo. Jag vill ha ett bra jobb som jag trivs med och roliga kollegor, gärna inom marknadsföring och kommunikation på något sätt, men vi får väl se hur det går!

Ser jag mer kortsiktigt skulle jag vilja åka på en längre resa för att besöka Australien, Nya Zeeland, Kina, Japan, USA, Karibien. Det skulle vara mysigt att resa runt med älsklingen en 3 månader kanske, dock måste man jobba ihop pengar innan dess!

Drömmarna är många och nej inte allt för svåra att uppnå, tycker man ska sätta mål och drömmar som man faktiskt kan uppnå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0