Cambridge dag 5

Hej hopp!

Idag var dag fem på Cambridge och idag sprack det, ingen bra dag! Mådde super när jag gick upp men blev genast skakis och mådde illa hela dagen, tvingade i mig 1,5 påsar men sen gick det inte..höll bokstavligt talat på att kräkas 10 gånger på 30 min utan riktig orsak - förutom att kroppen strejkade! Jag dricker miiinst 3 liter vatten om dagen så de är inte det.

Men iaf jag åt faktiskt sushi till middag och paj hos annica, det gick inte på ren kur längre. Tror delvis de är för att jag varit för lat för att byta ut påsarna jag inte tycker om jag därför tvingas dricka någon jag inte tycker om - dåligt för motivationen! Men oh well nya tag! Kombinerad kur är nog mer min grej men ska försöka ersätta så mycket som möjligt men blir nog vanlig middag iaf.

Motivation is key och jag gillar mat för mycket, men bara man äter rätt man så! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0