Cambridge dag 4

Nu har jag snart klarat mig genom dag 4, känns väldigt mycket bättre idag är igår! Ingen yrsel, inga illamåenden eller andra lustigheter utan jag har mått bra! Woho!

Precis som väntat har jag fått mer energi, men jag sov minst lika länge som alltid imorse! Men under dagen har jag varit superfokuserad, skrivit klart min sista inlämningsuppgift och skickade precis in den. Har varit så fokuserad att jag glömt bort att äta, inte bra inte. Vatten har jag dock druckit för fullt, men inte uppe i 3 lite än.

Har funnit min nya favoritsmak - Jordgubb! Åt den till både frukost och lunch, smakar verkligen EXAKT som en jordgubbs milkshake från McDonalds. Mixade lite över en deciliter vatten + 6 isbitar.

Imorgon ska jag ringa min konsulent och byta lite påsar, svampen var viiiidrig och jag har tre sånna påsar vilket absolut inte kommer gå ner. Mer jordgubb och kyckling åt folket!

Imorgon är det dag 5 och 10 dagar till jag ska börja äta mat igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0