Cambridge dag 2

Nu har jag klarat två dagar på cambridgekuren, känns så skönt att vara igång men varje gång richard äter mat blir jag suuugen på att hoppa på honom och äta upp maten. Haha men NEJ jag ska klara mina två veckor på pulver innan thailand.

Oavsett vart jag kollar är det mat, de gör ju inte saken bättre, mums mums! Men de gäller att tänka på målet, tänka på resultaten jag faktiskt kan uppnå! Jag åt en vidrig soppa - svamp, kan delvis vara för jag kryddade som en knarkare men de var för mycket bitar i och jag kunde inte äta upp den.

Imorse drack jag en bananmilkshake med is, den var mumsig! (halv påse)
Efter det blev det en chokladmilkshake med is, rätt smaklös och inte jättegod! (halv påse)
Lunch blev en svampsoppa som smakade skit
Middag blev resten av påsen med banan = ny shake! (inte lika god nu)
Middag två blir resten av påsen med choklad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0