Wilton Ultimate decorating set

Jag är väldigt nära att beställa det här kitet för tårtdekorationer, skulle vara otroligt roligt men inte direkt passande när man går på cambridge :p Har tittat på lite YouTube videos där man ser hur profsen går till väga, ser så kul ut.

Detta kitt innehåller 177 verktyg och ska vara det optimala setet. Vill ha! Kostar 1200:- med frakt och allt, kostar 2800:- att köpa i Sverige, så man sparar ju lite pengar. Perfect att ha vid födelsedagar eller då man får besök - cupcakes!

Kan vara en belöning om jag lyckas gå ner x-antal kilon kanske? Vi får se!


Kommentarer
Postat av: Kimster73

Åh! Sån vill jag också ha! Ser ut att vara hur kul som helst ju! Undrar dock hur dieten skulle se om jag gick runt och bakade tårtor var och varann dag. Ha ha ha

2011-03-01 @ 08:52:17
URL: http://kimster73.blogspot.se
Postat av: Lisa

Hej, vart hittade du den för ett sånt bra pris :)

Kram

2011-10-21 @ 16:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0