Vatten vatten vatten

Det jag har preblem med när det gäller Cambridge är VATTEN!!

Man ska dricka minst 3 liter vatten, 6 stycken 0.5 liters flaskor känns inte så mycket när man tänker på det men puh jag känner för att spy vatten ungefär :p Inge vidare känsla när man måste tvinga i sig det. Jag går i "vattenperioder" då jag dricker väldigt mycket vatten och ibland dricker jag inget vatten alls.

När jag fick min Sodastreamer två jular sedan tror jag drack jag väldigt mycket bubbelvatten och de har jag fortsatt med, tycker det är mycket godare. Men igår så gick det inte..vet inte om vattnet var dåligt bubblat men de var verkligen inte gott. Får ta och komma på något som motiverar mitt vattendrickande istället för bara tvinga mig i det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0