Underbar dag!

Min klocka ringde idag och jag kom upp i tid, vilket betydde att jag gick till skolan. Blev en snabb promenad, tycker de är jätteskönt att gå och lyssna på musik, fundera över livet och ta in miljön och landskapet man passerar. Otroligt mysigt start...de enda som saknades var en mugg med kaffe längst vägen :p

Saknar mitt kaffe! Får prova dricka svart och vänja in mig, annars kommer detta inte gå. Blir en slurp om dagen och sedan bygga upp intaget av kaffe så ska jag nog kunna dricka det till slut. Har min kaffemaskin hemma som gör espresso så får prova det också!

Annars är allt bra, jag mår skitbra idag och är inte lika trött som igår!! HÄRLIGT! Ketosen borde vara på plats vilket underlättare och förhoppningsvis kickar igång förbränningen.

Enjoy your day!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0