Tidig måndag morgon

Imorse gick jag upp omänskligt tidigt, Richard skulle till sjukhuset vid 07.30 så gick upp vid 07 när han gick hemifrån. Så skönt att kunna ta det lungt, titta lite på morgontv, plocka lite hemma och diska..sådanna saker som man egentligen inte vill göra men är skönt att ha gjort.

Lika bra att få in vanan att gå upp tidigt för imorgon börjar skolan igenen och de är många heldagar, innan thailand sov jag till 10-11 eftersom jag pluggade på distans men nu är vi inne på de sista 4 veckorna bestående av faktiska kurser innan de är dags för uppsatsskrivande.

Vid 11.30 ska jag och Annica till Arbetsförmedlingen och skriva in oss, jag har registrerat mig på hemsidan men man måste tydligen åka dit och visa sig också..att dom ska vara så jobbiga! Men efter de så blir det ÄVENTYRSBADET, bada bada bada! Börjar väl att simma och sedan leker vi av oss, bastar och njuter lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0