Solig lördag

De är blå himmel över kalmar, riktigt fint väder men kallt! Jag är glad att jag inte befinner mig i Stockholm med allt snökaos, de snöade massa här igår men de försvinner rätt snabbt som tur är.

Idag finns inte så många planer, Richard har slitit ut sig så jag har förbjudit honom att jobba..kan man inte gå kan man inte jobba. Så vi ska åka och hämta hans saker på slottet och sedan åka och handla. Någon önskade sig kött och potatis till middag så såklart ska han få det. Mysig lördag väntar :) Min träningsvärk känns bättre idag så förhoppningsvis går det bättre att träna idag..haha igår var som ett skämt!

Imorgon ska jag troligtvis till skolan för att fixa med grupparbete, Janina kunde inte vara i skolan på Måndag och vi förväntas vara klara med 75 % till på tisdag.

Ha en fin lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0