Sleepy sleepy

Jag kunde inte somna igår, låg vaken i 1,5h tror jag innan jag kunde somna. Var inte trött alls och låg och tänkte på gud jag vet inte vad, allt mellan himmel och jord. Planerade morgondagen (idag) och kom fram till att jag skulle gå till skolan, tar inte så lång tid men behöver komma igång och röra mig lite för tror mina träningspass är för tunga just nu.

MEN jag vaknade 09.24 vilket var en timme senare än jag absolut var tvungen att gå upp om jag skulle gå till skolan. Älsklingen väckte mig iaf och jag hoppade upp, fixade mig, hällde i mig en jordgubbsshake och massa vatten - och kom i tid :)

Nu har vi haft möte om vårt grupparbete och sitter mest och ugglar. Föreläsningen börjar vid 13 så vi har lite tid på oss. Ska strax dricka en shake, är sådär skakig som jag blev förra gången jag gick in på dag 3. Hoppas jag orkar gå hem...annars får jag ringa min snygga taxi ;) Har möte efter föreläsningen om vår uppsats och jag HOPPAS det inte tar allt för lång tid!

Happy onsdag to you all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0