Skola på en söndag

Gick upp för en timma sedan..härligt med sovmorgon! Det var en richard som hoppade in i sovrummet och var otroligt ensam och tycke att jag skulle upp NU NU NU. Så då fanns det inte mycket annat att göra :p Fixade mig en bananshake och jag har konstaterat att dom har en vidrig eftersmak så jag kommer inte att köpa några fler av den, konstigt för ingen annan har en konstig eftersmak.

Vid 13 är det grupparbete då vi ska arbete med vår Kommunikationsmodell  som ska vara klar nästa tisdag, snabba ryck! Riktigt rolig uppgift så känns inte så svårt att gå till skolan på en söndag.

I kväll ska jag till min cambridge konsult vilket är första gången på en månad ungefär och de har ju inte varit en direkt "cambridge månad" har ätit de till frukost och lunch majoriteten av veckan nu men ingenting innan. Men nu blir det ordentligt igen och ska köra REN kur till jag kommit under en viss gräns, min värdelösa karaktär ska förhoppningsvis hålla under den tiden..borde inte ta mer än en vecka hoppas jag!

Nu kollar vi på störtlopp - Action!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0