Sista presentationen..what a day!

Imorse när jag vaknade var jag lika död som vanligt, förvirringen total men jag hade ändå koll att vi idag har vår SISTA presentation i den sista magisterkursen - sista presentationen EVER!!! Vid 8.45 lämnade jag sängen vilket brukar vara gott om tid, och det var det idag också :) Började med att platta håret och sminka mig, på med kläder och sist göra en shake. Kan inte äta direkt på morgonen men hungrig är jag så är bara att tvinga ner den :p Blidde en jordgubb idag med massa is, fin start!

Älsklingen körde mig till skolan där grupparbete väntade, vår presentation började vid 13 så vi ville gå igenom allt och säkerställa kvalitén på presentationen. Blev stressigt men vi fick ihop det! :)

Nu håller första gruppen på att presentera för fullt, vi är sista gruppen så borde redovisa runt 15.30 kanske..tid att gå igenom min del av presentationen.

Nu jäklar!!!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag tycker att du har en riktigt nice blogg! Har du ork så slå även ett öga på min :).

2011-05-07 @ 12:54:54
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0