Shake it up..

Usch de var INTE lätt att sitta i matsalen under lunchtimman när vi höll på med grupparbetet - alla underbara dofter och den goda maten som fanns överallt. Men jag klarade mig på min shake och tänkte positivt på alla kilon som försvinner bort bort bort.

Magen låter för fullt och vill ha en ny shake, de ska den få i nästa paus som förhoppningsvis är klockan 14 annars kommer jag börja shaka järnet i klassrummet och störa vår tråkiga gästföreläsning.

De jobbiga är att jag kan bara dricka chokladsoppan utan is så blir rätt tjatigt i skolan med samma shakes hela tiden :p Men jag fokuserar på resultat och inte nuet, annars skulle jag bli galen av dessa shakes. Vet inte riktigt hur länge jag kör på ren kur..jag vill iaf ner till 80 men vi får se hur galen jag blir!

Kommentarer
Postat av: Alice

Testade en grej idag, går på en liknande kur. Jag tog fram pepparmintsaromen och hällde i min chokladshake. Blev någonting helt annat, om du behöver lite tips på variation. Den är jättebillig och bara några droppar gör att allt smakar mintkyssar! :D

2011-02-15 @ 21:16:47
URL: http://ecilaalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0