Senaste shoppingen

Vi skulle vara i skolan 9-17 idag enligt schema men gissa om vi blev överraskade när vi blev klara strax efter 11 :p Mycket trevligt och vi fick tid att prata med gruppen för att förbereda grupparbete, saker med d-uppsatsen och annat som skulle tas om hand. Åkte med Janina, my partner in crime, in till stan och köpte ett par leggings samt ett fint dekorativt hjärta att ha på väggen i vardagrummet - vi har väldigt tomma väggar! :p

Ett sött hjärta som ska sitta på väggen i vardagsrummet.


När jag kom hem hade jag fått sms att min spegel jag beställde från Tretti fanns att hämta på Frendo, woho. Kände mig på plockhumör så innan jag cyklade till Frende tog jag ett varv i lägenheten och plockade undan en massa skit (ni vet hur de brukar bli högar överallt?), fixade med blommor, plockade med tvätten och samlade ihop nya kläder som skulle tvättas, plockade undan saker i köket....typ en hög LP-skivor och spel som absolut inte skulle vara där.

Cyklade till frendo och hämtade min spegle - ÄNTLIGEN, som jag har väntat!!!

TADA!! Dock är den betydligt tjockare än jag trodde och ser rätt "fejk" ut..vi får se hur bra den är imorgon :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0