Lugn lördag med fika

När jag vaknade imorse var jag totalt lost och kunde inte alls placera vilken dag det var, dock blev jag nöjd när jag konstaterade att de är lördag - inte söndag! Woho jag vann en dag :)

Förmiddagen var lugn, drack en shake framför tvn och kollade med ena ögat på skolarbetet vi skriver just nu, kände mig inte alls motiverad att skriva på det. Och ingen motivation - inget bra skrivande! Igår konstaterade vi att vår dammsugare som är typ 15 år gammal är rätt slut så Richard ville åka och köpa en DIREKT men övertalade honom att vänta lite. Dock ville vi åka och kolla lite så gick ner för att hämta bilen hos svärföräldrarna och då var Richards kusin samt barn där så vi blev kvar ett tag där. Så söta barn och hur hypade blev inte dom när Richards mamma kommer ner med en SOPSÄCK med gossedjur. Rätt underhållande!

Sen blev det en tur till Netto där vi blev tipsade de fanns billiga dammsugare (men så billiga var dom inte) och en tur till affären samt spelbutiken. "Tvingade" annica att komma på fika för att äta upp resten av bakverken vi hade hemma och visst ville hon komma, kom även en Victor också som kände lukten av tårtan :p Mycket trevligt sällskap och nu gick dom nyss hem så Richard lagar mat och jag tar det lungt.

Fick iaf skrivet på vårt grupparbete innan annica kom så känns helt okej inför måndag då vi ska fixa presentationen :) Yay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0