Karma!?

Imorse var jag ensam hemma...inte van att gå upp och Richard är borta men nu åkte han till Slottet tidigt för att fixa med Karma. Jag hade en lugn morgon, dock blev jag stressad på slutet..men var 15 min tidig och då var bara läraren på plats. Cyklade till skolan och höll på att halka med cykeln nästan precis utanför skolan men jag klarade mig. Uscha för is! De var fint väder imorse men nu är det snöööööö - "Hatisk!"



Efter föreläsningen åkte jag och Janina till Slottet för KARMA, dock fanns inte många intressanta företag, bara två vilket känns deprimerade och inga av dem anställde just nu :( Men har lite tid på mig så hoppas något kommer upp! Ikväll är jag solo hemma..igen! Richard jobbar till 01 iaf så jag ska underhålla mig själv med att kolla på Mean Girls 2 samt trääääna!!!! Igår hade jag en förjävlig träningsverk så var omöjligt att träna men nu jäklar. Älskar mina träningsDVD´s!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0