God morgon dag två!

Woho vi är inne på dag två på cambridge - Ren kur!!

Det känns hur bra som hellst, jag är mycket mer bestämt nu än jag var förra gången (alltså fyra veckor sedan) nu jäklans ska jag tappa massa i vikt. Inatt drömde jag att jag hade gått ner MASSOR så hej hopp nu ska jag förverkliga det också. Vägde mig precis och bye bye vatten :)

Hittade till Cambridge på Facebook vilket är perfekt för där finns andra i samma position - motivation till max! Kollade igenom Cambridge viktprogram´s nya fina hemsida och läste alla framgångshistorier - mer motivation. Lägger till en massa nya bloggar också med folk som är aktiva som jag hittade via facebook också - mer motivation. Ser ni mönstret? MOTIVATION!

Nu sitter och jag slurpar i mig min första shake - Cappuccino som jag mixat med 1,5 dl kalltvatten och 5 isbitar i mixen - krämig milkshake! Blir en liten promenad i eftermiddag också för solen skiner som aldrig förr.

Skål på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0