Framtidsplaner

Vi har precis kommit hem från vår UNDERBARA Thailandsresa, men de hemska är att man kommer glömmer bort resan direkt när man kommer hem och vill genast åka iväg någon annanstans och njuta lite till. Så fungerar jag iaf!

I sommar vet vi inte alls hur det ser ut, förhoppningsvis har vi båda "riktiga" jobb men det går inte att planera in någon utlandssemester utan vi får vänta och se. Förhoppningsvis kanske man kan hitta någon sista minuten eller så och åka iväg en vecka. Sverige i all ära men jag vill ha riktig semester med garanterad värme och solsken. Egypten är perfekt (om man förtränger dom vidriga människorna som gör att man inte vill lämna hotellområdet) och de är riktigt billigt - perfekt! Men nej jag vill någon annanstans!

Platser jag vill besöka:
Cypern
Bahamas (Kryssning)
Grekland
Kroatien
Kap Verde
Australien
New York
Kina

Högst upp på listan är en kryssning i karibien och en resa till Cypern. När får vi väl se men cypern förhoppningsvis i sommar!

Kommentarer
Postat av: Carola

Jag önskar dig lycka till i reseplanerna. Bahamas är ett måste :)

2011-02-14 @ 03:38:43
URL: http://bahamasblogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0