Födelsedagsfirande

Idag fyller älsklingen år!! GRATTIS Richard! :)

Han tror 100% att han fyller 24..ibland 25..eller till och med 23 drar han till med. Dock är detta inte sant så gå inte på hans försök! Nej han fyller ju jämt och fint den lilla gamlingen. Svärmor kom precis förbi med tre fina blommor, söt som hon är ringde hon och frågade vilken färg på krukorna jag ville ha :p Nu har vi fina blommor överallt i hemmet.


Imorse försökte jag ge honom frukost på sängen, men NEJ han VÄGRADE ligga i sängen så han fick frukostbrickan levererad till vardagsrummet. Man ska ALLTID få en födelsedagsbricka oavsett ålder..de ska vara frukost, ljus, blommor, sötsaker i mängder och sång såklart. Han blev iaf glad :)

I eftermiddag blir det fika med svärföräldrarna, jag bakade chocolate chip cookies och kärleksmums igår och dom blev mumsiga. Cambridge har en paus just nu pga firandet :p Beställdes hallontårta imorse som ska hämtas i eftermiddag också - mums.

Jag ska iväg och träna vid lunch, blir ett jumpapass på Friskis. Känns bra för har inte varit där sen innan jul då jag började träna hemma. Oh well, ska bli riktigt skönt iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0