Valsöndag

Jag har redan röstat så de är inget jag sysselsatt mig med men det är ju ändå en stor dag!!!

Imorse hoppade jag upp strax efter 09 och mös i soffan men älsklingen och där har vi bott i princip hela dagen, skönt ibland att bara ta det lungt. Har suttit med ena ögat i skolarbeten och försökt fokusera men njaaa har mest dagdrömt om min Mac...hoppas den kommer FORT.

Nu på kvällen, efter ett träningspass hemma med hjälp av Keloggs träningsvideo, har vi varit hos Annica och Viktor och fikat samt tittat på film - Robin Hood! Till de fick vi Pavl...(something) som var MUMSIGT men fin fint kaffe. Tack gumman! Avslutade med valvaka och vid 23 skuttade vi hem. Sitter nu framför tv.n hemma och kan inte konstatera annat än att sverige gjort ett bra val - klapp klapp!

Vad händer imorgon...de finns ingen majoritetsregering...spännande!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0