Spinning

Mitt träningsmål är att träna 4-5 pass i veckan och mixa lite mellan grupp; gympa eller spinning samt pass i gymmet. Idag efter ett gruppmöte i biblioteket då vi planerade inför seminariet på torsdag..känns skönt att redan vara klara - och jag är NÖJD med de vi gjort! Detta är mer min typ av presentation, får väl se hur det går!

Men iaf blidde ett spinningpass och det gick bra, dock levde min puls ett eget liv så trodde jag skulle få en jäkla hjärtattack eller nått så då lugnade jag ner mig. Dock körde jag inte 100% så antar jag att min hängighet kanske är att jag kanske är lite sjuk, kroppen är sååå seg!!

Mumsig korvstroganoff blev det till middag - mums!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0