Speedshopping

När jag kommer hem från skolan kör jag alltid ett race och checkar vad som hänt i bloggvärlden och olika hemsidor, eftersom de är Torsdag betyder det att H&M fått in nyheter! Jag blev överraskad över hur MYCKET dom fått in..16 sidor saker me like. Så efter en dusch (jag var och tränade precis efter skolan) så hoppade jag och älsklingen i bilen och körde förbi biblioteket för att lämna en bok samt åkte ut till MODE.

Provade hur mycket som helst men smaken föll för två fina skortor, en mascara samt en foundation. Hade 100:- i värdecheck, 20% på allt smink vid ett tillfälle samt 50:- rabatt vid köp över 400:- (de är BRA att vara H&M-medlem). Dock betalade jag för två mascaror (160:-/st kostar dom..) så gick in och fick tillbaka pengar, men haha sen såg jag att hon dragit 50% på ett pagg istället för 50:- så fick 100:- extra där..sååå det kan bli!


Miiiine!! :) 299:-

Snygg som bara den på! 249:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0