Sleepy sunday

Jag vaknade klarvaken vid 8.45 men låg kvar en timma och kollade på tv...ensam för älsklingen förflyttade sig till vardagsrummet! Vad är det med människor som inte kan ligga kvar lite i sängen på morgonen utan hoppar upp direkt? Jag var ifs så förrut men ändå :p

Idag ska vi få mumsig middag hos svärföräldrarna (dom bor såååååå lågt bort...haha 100 meter typ) vid 5-tiden men innan dess ska jag på sminkrådgivning på Body Shop! Fick det av Richard i födelsedagpresent men glömde presentkortet hos pappa men Birgitta var snäll och skickade ner det. Så sminkning och sedan har jag 500:- att shoppa för. Känner att jag behöver någon snygg daglig makeup som jag kan fixa själv.

Älskar smink och att titta på tutorials på YouTube, mina favoriter är Elle och Blair Fowler aka "Allthatglitters21" och "Juicystar07" så har ni en stund över rekommenderar jag en titt hos dom.

Ciaaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0