School all day long

Vi hade en rätt mysig start av dagen älsklingen och jag...alltså jag låg i sängen och ropade att han skulle komma och dra upp mig för att jag trivdes med att vara platt i sängen - haha!! Men skuttade upp då jag kände lukten av kaffe, jag har en mycket bra sambo som är pigg och sätter på kaffe till oss!

Under förmiddagen förberedde jag inför grupparbetet och tog det lungt innan de var dags för gruppmöte vid 12 i skolan. Sedan höll vi på att trixa med presentationen inför morgondagens seminarium. De gick bra och vid 15 satte dagens föreläsning igång. Sjukt jobbig tid - 15 till 18, värsta var att både Bistron och Cafét hade stängt då....buuuuuuuuuuuuu!!!

Dagens positiva var att vi hämtade ut min cykel som varit på reparation, yay!! Nu hoppar den inte när man cyklar utan nu har den fina nya däck och är i topp skick. Ska byta ut min cykelkorg också då den har två hål i undersidan (från låset som är rätt tungt).

Nej nu är de sleeping time!
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0