Såld!

Nu har jag sålt min soffa..very very nice!!! Den har stått i svärföräldrarnas garage i en vecka då den personen som skulle köpa soffan några veckor sedan inte dök upp, men de hela slutade bra och jag fick det jag ville för soffan också. 1500:- rikare...men med tanken att jag spenderat 400:- på ett par handskar, 400:- på naglarna och 6600:- på en väska idag skulle jag kanske inte riktigt kalla mig själv rik :p

Middagstips - Enkel laxpudding

4 bitar lax
Broccoli så de täcker formen
5 dl grädde/mjölk
4 ägg

Jag har "lagat" enkel laxpudding som just nu står i ugnen..såååå otroligt enkelt. Dela laxen och sprid ut i en lagom stor form, sprid ut broccolin så den täcker laxen. Vispa samman grädde och ägg, tillsätt kryddor och häll sedan över laxen. Sedan in i ugnen på 225 grader i ca 45 minuter. *Mums*

Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0