Röstat!

Nu har jag och älsklingen precis varit och röstat..jag trodde jag bestämt mig men gjorde ett litet avvikande i kommunvalet :p Spänningen höll till slutet!!

Jag är så otroligt döööööd nu efter ett HÅRT träningspass, körde ett spinningpass som var otroligt tungt! Åt precis lite middag, stekt kassler och gårdagens sallad som blivit lite uppiggad, lite sådär lagom upphetsande :p

Men älsklingen var lite busig och köpte semlor, en med hallonsmak med geléhallon!! Och sedan med blåbär, då är det blåbär i grädden. Jag pratade om semlor här om kvällen och - poff så fanns de i kylen. Så dom ska vi mumsa på sedan och KAFFE! Vårt kaffe var slut imorse så jag drack latte men de är inte samma sak som riktigt kaffe, i need both to stay alive!! 



Nu ska jag läsa lite artiklar om Starbucks! Good times! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0