Ommöblering och målning

Just nu håller vi på att möblera om och måla om köksmöbler..de är svårt att bestämma sig för hur man vill ha det!! Suck släp hit och släp dit men nu tror jag vi är på rätt väg! :) Flyttade ett bord vi hade i vardagsrummet, ett barbord, in till köket..sänkte de och nu har jag också målat de vitt - jag ÄLSKAR att måla! Imorgon ska vi flytta upp mina stolar från garaget hos svärföräldrarna och hoppas att det kommer bli fin fint i köket efter det!

Idag var det förmiddagsföreläsning...om man nu kan kalla det föreläsning :p Förberedande och basic snack om ledarskap och måste säga att de är väldigt intressant samtidigt som de är många som delar med sig av sina erfarenheter från tidigare arbetsplatser - de positiva med spridda åldrar. Vi hade även gruppmöten och kom överrens om vad vår projektgrupp ska arbeta med och de känns också väldigt bra, vi är en VÄLDIGT pratig grupp och alla känns som alla är seriösa :)

Efter plugget cyklade jag hem, duschade och sedan åkte jag och älsklingen och handlade mat samt kikade på Media Markt, jag på en ny dator och Richard köpte en längre HDMI-kabel. Fika köpte vi också och sedan blev det en tur över till min älskling ALEX på Öland där vi spenderade några timmar med kaffe i soffan - mysigt som alltid!!
Nu är jag MÄTT - mer slaft åt folket!! Juuuste..har shoppat lite och ska fota det...men jag vet inte vart kameran är?!?!??!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0