Ny vecka..igen?!

Jag hoppade upp innan 9.00..haha wohoooooo!!

Imorgon så ska vi har två gruppmöten så idag ska jag sitta och leta efter artiklar och information om svenskt ledarskap. Har en jätteartikel att börja med och puh jag har ingen energi för det :p Men de är bara att ta tag i det så man kan gå vidare och leta mer information, denna uppgift är faktiskt riktigt intressant! Relatera det svenska ledarskapet med historiska händelser och liknande...spännande och SVÅRT!!

Nej om man skulle ta sig en chokladdryck - de är pulvertime! Kommer bli en spännande vecka (eller förhoppningsvis två veckor) då jag ska leva på chokladshake och sparrisoppa/purjo och potatissoppa.

Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0