Ny Soffa!!!

ÄNTLIGEN har jag fått min soffa...den som jag velat köpa i tre år nu men inte haft plats/pengar till, vi tackar IKEA som sänkte priset från 3995:- till 2995:- i juli - super thanks! De blidde en Ektorp i Blekinge vit, en 3-sitssoffa som passar så bra så i vårt vardagsrum.

Har världens bästa pojkvän/sambo som i förmiddags monterade isär hans soffa..sen ställde vi in schäslongen i lilla rummet och resten av gamla står i ett hörn i vardagsrummet. Gick väldigt snabbt att montera nya soffan..en 15 minuter kanske! Nu ska kartonger och plast slängas bara - jobbigt så de tar vi senare.

Vi ska köpa en stor fotölj, också Ektorp i vitt..kommer passa så bra så i ett hörn. Jag älskar dessa soffor för dom är såååå sköna redan från början och de håller i sig länge! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0