Min Mulberry Bayswater

Efter att jag fixat naglarna gick jag förbi Närstads här i kalmar..vår Mulberryåterförsäljare där jag varit x-antal gånger senaste veckan för att spana in en Bayswater. Har alltid trott att den släta svarta var något för mig men sedan såg jag denna och bler kääär!

Nu när jag var där pratade jag med ägaren om hur lång tid det skulle ta om man beställde en då de enbart hade en inne nu och han trodde den skulle komma till mitten av DECEMBER. Jag kan ju säga att han var otroligt snäll och gav mig ooootroligt mycket i rabatt!! Skulle kosta 9290:- men fick den för flera tusen mindre :)


Min Mulberry Bayswater!!

LOVE IT!!!!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åh vad fin den är !! :)

2010-09-07 @ 22:13:03
Postat av: Jojo

Visst är den!! Jag är käääääär i den..!!! :) Hihi! Nu måste jag springa ut i hallen och känna lite på den igen..så den är verklig!!

2010-09-07 @ 22:51:04
Postat av: Annica

Vad riligt att du entligen fått köp en. :D

2010-09-08 @ 14:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0