Måndag - ny vecka!

Imorse var det INTE lätt att lämna sängen, jag var så otroligt trött! Min plan var att gå upp tidigt och läsa, knappast att det gick imorse, jag måste gå och lägga mig tidigare och skärpa mig med läsningen! Ikväll blir det läggdags vid 23 så jag kan gå upp vid 7-tiden, vi får väl se hur det går. Men det är mysigt att gå upp tidigt, tända lite ljus och dricka lite mumsig latte.

I förmiddags förberedde jag mig inför grupparbetet då min grupp skulle träffas på biblioteket vi 13. Självklart regnade det då men min söta pojkvän var snäll och körde mig  in till stan :) Tack älskling! Blev några timmar på biblioteket, självklart med en kaffepaus på mitten...Akademikrogen har det godaste (och dyraste) kaffet. Men det är Fair Trade och de gör det värt några extra kronor.

Vid 16.45 lämnade jag biblioteket och gick mot gymmet, med en väska som vägde HUUUUR mycket som helst då jag fyndade boken vi använder till denna klass i en tidigare version för 10:- helt gaaalet bra. Visst allt finns inte med med texten är densamme! Lovely för jag måste lämna tillbaka min nuvarande bok på torsdag. Iaf blev det en hård timma på gymmet innan hemgång.

Nu på kvällen har vi storhandlat mat och softat i soffan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0