Keeping up with the kardashians

Puuuuuh!!! Det är inte lätt att vara sjuk...mitt huvud mår verkligen skit och mina bihålor freakade ut totalt idag! aj aj aj aj och vi skulle vara i skolan hela dagen och hålla/lyssna på presentationer om olika länders ledarskap - jobbigt!!

Jag drog vår lott och vi hamnade som grupp 2 (TVÅÅÅÅÅ) which was perfect! Vi höll vår presentation och det kändes helt okej får jag lov att säga! Sedan blev jag sämre och sämre så vid lunchrasten vid 12 beslöt jag mig för att smita hem istället för lite lugn och ro. Blidde en lugn eftermiddag i soffan..har kollat på tre avsnitt av Keeping up with the Kardashians - looove that show its so amazing!

(Jag hatar mac just nu...hur i helvete lägger man in bilder? Funkar inte att kopiera och inte att spara och ladda upp på blogg.se - DAMP!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0