International groupworkday..

Ja idag är det gruppmöten och föreläsning på schemat, vårt schema kan tyckas slappt men herregud de finns saker att göra! Vi har föreläsning ons 15-18, seminarium på tordagar 9-11 och föreläsning 10.30-12.00 på fredagar..men sedan ska allt förberedas, artiklar läsas och alla grupper ska träffas och jobba - hard hard life ;) Sen ligger jag efter med läsningen, men jag tycks somna när jag försöker läsa.

I morse hoppade jag faktisk upp i vettig tid, vid 8 och plockade undan hemma innan jag slog mig ner i soffan med en kopp kaffe för att leta artiklar men de gick inge vidare. Nu har jag lockat håret lite och ska bara hitta kläder och sen iväg till skolan...

Ciao ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0