Helg!!

Så skönt det är att det är helg :)

Veckorna går så otroligt snabbt att det är svårt att hänga med ibland, kände precis som de var söndag igår. Antar att de blir så när vi har en massa i skolan och olika grupper som träffas här och där. Trivs lika bra i klassen som tidigare, vi har en otroligt trevlig klass och alla är öppna och försöker göra sitt bästa alltid - då blir det en bra atmosfär i klassen tror jag.

I helgen  har jag massa trevligheter bokade! Nu vid 11 ska jag gå och fixa mina naglar, de har vuxitut så ska fylla på med akryl :) Dom är inte så farliga för jag slipade ner dom förra veckan men de BEHÖVS ändå. Ikväll är det utgång med klassen så ska hitta nått att ha på mig..ahh i dont know!! Ska bli trevligt :) Imorgon ska jag på sminkrådgivning på Body shop vid 13..min födelsedagspresent av älsklingen!

Nu ska jag ta och fixa äggmacka :)
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0