Avi från posten!

För en 30 min sedan damp posten ner i brevlådan och mellan räkningarna låg det en AVI från posten. Eftersom jag inte väntade något paket förutom min älskade Mac trodde jag självfallet att det var den som kommit tidigare än beräknat - LYCKA!!

HOPPADE upp ur soffan, i princip skrek till Richard att vi MÅSTE till posten NUUU och hämta paketet. I bilen på väg till posten planerade jag om min dag för att få optimerad lektid med datorn..skolarbeten kan vänta ;) Stod i kön och hoppade nästan lite av spänningen - så kommer hon ut med en liten påse! BESVIKELSE! Var en premie från en tidningsprenumeration - snyft!!

Datorn beräknas komma tidigast imorgon så får forstätta hoppas att den kommer då da, och att jag faktiskt är hemma. Bör komma med budbil = underskrift, orka åka ut till företagscenter annars..nooot!!

Detta var dagens drama - nu ska jag fortsätta att göra presentation inför ett grupparbete som ska redovisas på torsdag, de är bra att vara ute i god tid och nu är jag i princip klar också.

Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0