Work-it-work-it!!

Denna vecka är det fokus på grupparbete och all läsning i vår fettobok på 1300 sidor..jag blir trött av att bara tänka på de :p Haha illa!

Grupparbetet går framåt, inte alltid lätt att hänga med i svängarna men de är riktigt skönt att vi inte har seminarie på torsdag utan slipper en sak att göra denna vecka. Imorgon och på torsdag ska vi ha en gästföreläsare från Japan och de ska bli RIKTIGT intressant..roligt med något nytt. Veckan efter kommer det ett gäng Tyskar som ska gästföreläsa också så egentligen är den teoretiska kursen klar nu (haha jo förutom jag och mitt läsande).

Har även fått schemat för nästa kurs så nu ska jag och älsklingen planera in något skoj att göra..en helg någonstans eller några dagar på spa - vi får se!!

Ikväll blir det nog ett träningspass också, har varit sjuk men lite snorig näsa ska jag nog överleva. Blir ett pass afrodans vid halv sju så innan dess ska läsa rumpan av mig!

Ciao ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0